بهترین دکتر روانشناس در تهران محله ونک + انواع مشاوره و هزینه آن

دکتر روانشناس در تهران محله ونک

رواشناسی یک حرفه مهم و موثر در عرصه سلامت روان است؛ که به عنوان یکی از اصلی‌ترین خدمات درمانی، ارائه می‌شود. این مشاوران ماهر و مجرب، به افراد مبتلا به اختلالات روانی و اضطراب و هیمنطور زمینه‌های دیگر کمک می کنند. شناخت بهتر از خود، حل مشکلات و بهبود کیفیت زندگی را می توان از آثار کمک گرفتن از یک دکتر روانشناس خوب معرفی کرد. یافتن یک مشاور روانشناسی متخصص و مجرب در نزدیکی محل سکونت یا کار، بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به خودتان بدهید! پس اگر در تهران هستید و به دنبال دکتر روانشناس در تهران می‌گردید، مقاله زیر راهکار مشکل شما خواهد بود.

مزایای مراجعه به دکتر روانشناس در تهران

یک دکتر روانشناس ماهر می‌تواند ریشه مشکلات شما را پیدا کند و با ارائه یک برنامه مشخص شما را از طول درمان و نحوه پیشبرد اهدافش آگاه کند. اهمیت انتخاب یک فرد مطمئن و با علم و آگاهی از اولین و اساسی‌ترین تصمیمات شما برای شروع درمان است. پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه و آگاهی کامل نسبت به تصمیم گیری اقدام کنید.

اگر در تهران زندگی یا کار می‌کنید، یافتن یک مشاور روانشناسی در ونک، به دلایل زیر می‌تواند مفید واقع شود:

  1. سهولت در دسترسی: نزدیکی مطب مشاور روانشناسی به محل کار یا زندگیتان، به معنای سهولت رفت و آمد به آنجا است. همه می‌دانیم که تهران شهر بسیار شلوغ و پرترافیکی است؛ بنابراین دسترسی مناسب به مطب روانشناس یا مشاور از اهمیت دوچندانی برخوردار است.
  2. صرفه‌جویی در زمان: با توجه به اینکه پروسه مراجعه به درمانگر برای چالش‌هایی مانند روابط بین فردی، مشاوره قبل از ازدواج و دیگر موارد چند ماه زمان می‌برد، بهتر است مرکزی را انتخاب کنید که در رفت و آمد وقت شما را هدر ندهد!
  3. دانش محلی: در یک ارزیابی کلی می‌توان گفت یک دکتر رواشناس ماهر در تهران، با شرایط و دغدغه‌های مردم در محله شما آشنایی دارد و می‌تواند بهتر درک کند که چه چالش‌هایی در زندگی شما به وجود آمده است.

به طور کلی، یافتن یک مشاور روانشناسی در نزدیکی محل کار یا سکونت، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، به بهبود روانی خود بپردازید.


پیشنهادمطالعه: اگر در زمینه مشاوره فردی نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید در وب سایت ما در این باره بخوانید و اگر سوالی داشتید، با واتساپ ارتباط بگیرید.


بهترین دکتر روانشناس در تهران ونک

مشاور کیست؟

مشاور، حوزه گسترده از متخصصانی را شامل می‌شود که برای کمک به درمان و توانبخشی بیماران آموزش دیده‌اند. این عبارت معمولا برای روانشناسان استفاده می‌شود، اما می‌تواند ارائه کنندگان خدمات مختلفی مثل مددکاران اجتماعی، مشاوران یا بسیاری دیگر را نیز در بر بگیرد.

نمی توان مشاور را یک عنوان شغلی محافظت شده (protected title) دانست، اما مشاوران مختلف برای فعالیت خود به جواز نیاز دارند. از جمله این افراد می‌توان به متخصص کاردرمانگر، مشاور ازدواج یا خانواده اشاره کرد.

در معنای کلی، تراپیست که حال می‌تواند مشاور یا روان‌درمانگر باشد، گاهی به بخش مهمی از گروه درمانی شما برای کمک به رفع مشکلات روانی تبدیل می‌شوند. اما در اینجا می‌خواهیم نگاه مختصر اما دقیق‌تری به مفهوم تراپیست یا همان مشاور بیاندازیم و ببینیم که باید چه انتظاری از این افراد داشته باشیم.

انواع مشاوران روانشناسی

انواع مشاوران روانشناسی را می‌توان در فهرست زیر مشاهده کرد:

  • مشاور اعتیاد
  • مشاور کودک
  • مشاور فردی
  • مشاور قبل از ازدواج
  • مشاور خانواده
  • روان‌درمانگر
  • مشاور شغلی
  • مشاور اصطراب و استرس
  • مشاوره افسردگی
  • مشاور بالینی

مشاور می‌تواند در رشته‌های تحصیلی مختلفی مثل روان‌پرستاری (پرستار بهداشت روان)، مددکار اجتماعی، روانشناسی و روان‌درمانگری تحصیل کرده باشد. بسیاری از مشاوران، متخصص یک زمینه به‌خصوص مثل موارد زیر هستند:

  • اختلالات رفتاری
  • بهداشت روان اجتماع
  • مدرسه و شغل
  • توانبخشی
  • سوء مصرف مواد مخدر

بعضی زمینه‌های مشاوره تخصصی به آموزش‌ها و دوره‌های بیشتری نیاز دارند و بعضی دیگر توسط مشاوران عمومی نیز انجام می‌شود.

سطح تحصیلات مشاور تا حد زیادی به شرایط بهداشت روان شما و مرکزی بستگی دارد که به آن مراجعه کرده‌اید. معمولا یک مشاور معتبر و ثبت شده، حداقل مدرک کارشناسی ارشد دارد و علاوه بر موفقیت در آزمون کسب جواز، در یک دوره کارآموزی تحت نظارت متخصص قرار گرفته است.

نمی توان هیچ رویکرد واحدی برای یک تراپیست یا مشاور، متصور بود. مشاور می‌تواند یک مکتب فکری مشخص مثل رفتارگرایی یا شناخت‌گرایی، یا رویکرد منتخبی از طرح درمان‌های مختلف را برای فرد به کار بگیرد. بسیاری از مشاوران عمومی، رویکرد درمانی خود را با توجه به نیازهای مراجعه‌کننده تعیین می‌کنند. حتی در صورت مراجعه به یک مشاور و دکتر روانشناس در ونک تهران هم ممکن است با رویکردهای درمانی مختلفی مواجه شوید.

چرا به مشاور روانشناسی مراجعه کنیم؟

دلایل زیادی برای مراجعه به مشاور وجود دارد که مشاهده علائم مرتبط با مشکلات سلامت روان، یکی از دلایل اصلی آن است. بعضی از دلایل لزوم مراجعه به مشاور می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اضطراب
  • مشکلات رفتاری
  • افسردگی
  • مشکل در کنار آمدن با تغییرات
  • نشانه‌های اختلال غذایی
  • احساس تنهایی
  • غم
  • کمبود اعتماد به نفس
  • تفکرات منفی
  • مشکل در دیریت بیماری‌های مزمن
  • بهم ریختگی الگوی خواب
  • مشکلات اجتماعی
  • استرس
  • سوء مصرف مواد مخدر یا الکل
  • فکر به خودکشی یا آسیب رساندن به خود
  • تروما

اما مشاوره صرفا به موارد بالا محدود نمی‌شود و هر کس برای غلبه بر مشکلی که زندگی‌اش را مختل کرده، می‌تواند از کمک مشاور برخوردار شود. لازم نیست تا مشاهده نشانه‌های مزمن یا بروز اختلال در زندگیتان منتظر بمانید؛ هر چه زودتر برای رفع این موارد به یک مشاور مراجعه کنید.


پیشنهاد مطالعه: اگر در یک رابطه جدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم درباره مشاوره قبل از ازدواج هم فکر کنید! در نوشتاری که گفتیم، می‌توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود در مورد جلسات مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی را پیدا کنید.


چطور یک دکتر روانشناس خوب در تهران پیدا کنم؟

انتخاب یک دکتر روانشناس خوب برای بهبود روانی شما بسیار حائز اهمیت است. برای انتخاب روانشناس خوب در تهران، باید تخصص و تجربه او را بررسی کرده، با شیوه کاری او آشنا شوید و احساس راحتی با مشاور خود داشته باشید.

برای انتخاب مشاور مناسب، باید توانایی ارتباط و ارائه راهکارهای مشاور را بررسی کرده و هزینه‌ها را با توجه به بودجه شخصی خود را در نظر بگیرید. همچنین، در انتخاب مشاور، باید به نیازهای خود و حساسیت‌های شخصی خود توجه کنید.

دکتر روانشناس خوب در تهران

انتخاب یک روانشناس خوب در تهران

برای انتخاب یک دکتر و مشاور روانشناسی خوب بهتر است معیارهای این حوزه را بشناسید. برای بسیاری از افرادی که برای اولین بار قصد مراجعه به درمانگر را دارند و حتی افرادی که در گذشته تجربه ناخوشایندی از اتاق درمان داشتند، مهم است تا در انتخاب یک روانشناس خوب دقت بیشتری به خرج دهند! یک دکتر روانشناس خوب در تهران باید دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

۱- به شما گوش میدهد

به نظر می‌رسد که گوش‌دادن، ساده‌ترین بخش درمان باشد؛ اینطور نیست؟ خب، نه کاملا! گوش‌دادن یک مهارت جدی و مهم است که نباید با انتظار برای پایان صحبت‌های بیمار اشتباه گرفته شود.

یک مشاور خوب، فقط حرف‌های شما را نمی‌شنود بلکه به آن‌ها گوش داده و آن‌ها را درک می‌کند. اگر حس می‌کنید که حواس مشاورتان در زمان گوش دادن به حرف‌هایتان پرت می‌شود – حال می‌خواهد به ساعت، فهرست خرید یا هر چیز دیگری باشد – احتمالا وقت آن رسیده که به یک مشاور جدید مراجعه کنید.

۲- بهترین نتیجه را برای شما می‌خواهد

یک مشاور خوب سعی می‌کند که بهترین منابع و پیشنهادات را به شما ارائه کند و در عین حال به خواسته‌های شما احترام می‌گذارد. هیچوقت نباید حس کنید که از سمت مشاور خود برای انجام کاری که دلتان نمی‌خواهد، تحت فشار قرار گرفته‌اید. یک مشاور حرفه‌ای، به تصمیم شما – هر چند خوشایند او نباشد – احترام می‌گذارد.

۳- روابط عمومی بالایی دارد

یک مشاور با روابط عمومی قوی، گوش‌دادن به مراجعه‌کننده را به صحبت کردن ترجیح می‌دهد؛ اگرچه گوش‌دادن یکی از مهم‌ترین مهارت‌های یک مشاور است، اما نباید گفتار او را تحت تاثیر قرار دهد.

مشاور در واقع یک معلم است که باید مفاهیم و نشانه‌ها را به شکلی ساده برایتان بازگو کند. علی‌رغم تجربه طولانی اکثر مشاوران در تدریس، اما این موضوع نباید گفتارشان را به شکل علمی و سخت در بیاورد که رابطه آن‌ها با شما را متاثر کند. به علاوه، سوال‌هایی که مشاور از شما می‌پرسد، به منظور اطمینان از انتقال مناسب مفاهیم و درک آن‌ها از سوی شماست.

۴- به آن‌ها اعتماد کنید

نگاهتان به مشاور نباید به شکل دوست، مرشد یا رئیس باشد. مشاور به شما کمک می‌کند تا به آن چیزی برسید که دنبالش هستید، اما نقش او این نیست که بگوید، چه کار کنید و چطور آن را انجام دهید.

شما می‌توانید یک مشاور خوب را به عنوان یک همراه و راهنما بدانید. آن‌ها از جلسه اول سعی می‌کنند تا رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد متقابل را با شما شکل دهند که به آن، اتحاد درمانی (therapeutic alliance) گفته می‌شود.

اعتماد را می‌توان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه فرد با مشاور دانست. یک پژوهش در سال 2019، اعتماد را مولفه اساسی تلاش مشترک مشاور و مراجعه‌کننده بر روی چالش‌های ایجاد شده دانست.

۵- تغییرات را در شما می‌بیند

تغییر، به خصوص یک تغییر محسوس، به زمان نیاز دارد. به گفته انجمن روانشناسان امریکا، طول دوره درمان به فرد و شرایط او بستگی دارد.

بعضی درمان‌ها به زمان بیشتری در مقایسه با بعضی دیگر نیاز دارند. برای مثال، گفتاردرمانی از حیطه تمرکز گسترده‌تری برخوردار است و به زمان بیشتری در مقایسه با رفتاردرمانی شناختی (CBT) نیاز دارد که بر دستیابی به اهداف مشخص، متمرکز است. با این اوصاف، احتمالا بعد از گذشت حدود یک ماه، شاهد تغییرات ناشی از درمان [هر چند در ابتدا کوچک] خواهید بود.

بنا به مطالعات، نیمی از افرادی که تحت مشاوره قرار می‌گیرند، به طور میانگین به 15 تا 20 جلسه برای رفع نشانه‌هایشان نیاز خواهند داشت؛ این به معنای 3 تا 5 ماه از مشاوره هفتگی است.

انتظار مشاهده فوری نتایج و رفع مشکلات، کمی غیرمنطقی است؛ اما باید زمانی را به ارزیابی وضعیت خودتان و بحث درباره آن با مشاور اختصاص دهید.

به مشاوره نیاز دارید؟

اگر در این روزها احساس افسردگی، اضطراب، عدم اعتماد به نفس دارید و نمی‌توانید به کارهای روزمره خود برسید یا حتی اگر در ارتباط با خانواده، همسر و پارتنر عاطفی خود دچار مشکل شدید، در کمتر از 1 دقیقه می‌توانید یک جلسه مشاوره روانشناسی با دکتر حامد توکلی رزرو کنید!

۶- شما را به چالش می‌کشد

در روش‌های مختلف روانشناسی بالینی، از تاکتیک‌های متفاوتی برای کمک به رشد شخصیتی استفاده می‌شود. روانکاوی شامل ارزیابی ناخوداگاه می‌شود و انسان‌گرایی هم حس حمایت لازم برای رشد شخصیتی را ایجاد می‌کند.

بعضی روش‌های درمانی با زیر سوال بردن الگوهای فکری غیرمنطقی همراه می‌شوند. این کار باید با احترام کامل انجام شود تا حس بدی درباره طرز فکرهای دیگر پیدا نکنید. اگر رفتار مشاورتان به شما آسیب زد یا باعث شد که احساس حمافت و یا گناه کنید، باید در رابطه خود با او تجدید نظر کنید.

۷- حواسش به شما هست

شاید رابطه مشاور و مراجعه‌کننده برای شما جدید باشد و مطرح‌کردن بعضی موارد، مثل عدم رضایت از روند درمانی، برایتان سخت باشد. یک مشاور متخصص و آموزش‌دیده باید زمینه مطرح‌شدن این موارد را فراهم کند. او باید همیشه نظر فرد درباره روند درمانی خود را بپرسد تا با توجه به آن بتواند این روند را اصلاح کند.

اما گاهی هم، آن رابطه خاص بین مشاور و مراجعه‌کننده، شکل نمی‌گیرد! یک مشاور و دکتر روانشناس خوب، شما را تحریک می‌کند تا در صورت عدم رضایت از روند درمانی، آن را مطرح کنید. مشاور می‌تواند حتی شما را به همکاری ارجاع دهد که شخص مناسب‌تری برای کمک به مشکلتان باشد.

دکتر روانشناس آقا در تهران

تاثیر مشاوره بر زندگی و سلامت روانی

نقش مشاور در کمک به افراد برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگیشان، می‌تواند بسیار پررنگ باشد. تاثیر مشاور بر زندگی شما ممکن است به فاکتورهای مختلفی مثل شدت نشانه‌ها و نوع درمانتان بستگی داشته باشد. بعضی از تاثیرات خوب مراجعه به مشاور عبارتند از:

  • پیدا کردن عاداتی که می‌تواند به سلامت جسمانی و بهداشت روان کمک کند.
  • آگاهی بهتر از تفکرات خود و نقش این افکار در رفتارها
  • ارزیابی کارها و افکارتان از یک نقطه نظر متفاوت
  • داشتن یک حامی و احساس درک‌شدن
  • درک بیشتر از رفتارها و تجربیاتی که دارید یا داشته‌اید
  • خودآگاهی بیشتر
  • بهبود ارتباطات با دیگران
  • یادگیری مهارت‌های جدید و موثر در کنار آمدن با اضراب و استرس
  • در میان گذاشتن ترس‌ها، فشارها و نگرانی‌ها با یک فرد بیطرف و حامی

اما مشاوره واقعا چقدر موثر است؟ مطالعات نشان می‌دهد که روان‌درمانی یک روش بسیار موثر در کمک به رفع مشکلات سلامت روان به شمار می‌رود. استفاده از روان‌درمانی از عوارض به مراتب کمتری در مقایسه با مصرف دارو برخوردار است و احتمال بازگشت آن پس از توقف درمان نیز بسیار کمتر است. افراد به کمک روان‌درمانی و مشاوره می‌توانند مهارت‌های بسیار خوبی برای کنار آمدن با مشکلات را به دست آورند و این موضوع، خود را به شکل انعطاف بیشتر در مواجهه با چالش‌ها نشان می‌دهد.

اولین جلسه مشاوره چگونه است؟

ترس و تردید، جزئی طبیعی از اولین جلسات مشاوره به شمار می‌رود. شاید پیش خودتان فکر کنید که قرار است چه اتفاقاتی بیفتد؟ اما باید بگوییم که مراجعه به مشاور، عملا هیچ تفاوتی با مراجعه به پزشک ندارد.

ابتدا نزد منشی می‌روید و در اتاق انتظار می‌نشینید تا وقت ملاقاتتان برسد؛ در این مدت باید چند فرم، مثل سوابق پزشکی (شامل بیماری‌ها و داروهایی که مصرف می‌کنید)، فرم بیمه یا آزمون سلامت روان را پر کنید.

مشاور در جلسه اول مشاوره:

  • از شما درباره نشانه‌ها و انتظارتان از دوره درمان سوال می‌شود.
  • به جای معاینه جسمانی، با شما مصاحبه می‌کند.
  • یک طرح درمان شامل تشخیص، اهداف درمان، روش دستیابی به این اهداف و ارزیابی تعداد جلسات لازم برای درمان ایجاد می‌شود.
  • جلسه بعدی را مشخص نموده و یا شما را برای انجام آزمایشات تشخیصی، به پزشک دیگری ارجاع می‌دهد.

تجربه شما ممکن است متفاوت باشد، اما این یک روال عادی در جلسه اول مشاوره در تهران است.

چالش های احتمالی جلسه مشاوره

گاهی اوقات، ارتباطی که باید بین مشاور و مراجعه‌کننده تشکیل شود، شکل نمی‌گیرد. مشکلات ساده ارتباطی و تفاهم میان طرفین را می‌توان شایع‌ترین دلیل شکست این رابطه دانست.

قبل از آنکه جلسه مشاوره را ترک کنید، سعیتان را بکنید تا مشکلتان با مشاور حل شود. گاهی اوقات، این مشکل ارتباطی میان شما و مشاور شاید باعث دلسردیتان شود و تصمیم به ترک جلسه بگیرید؛ اما باور کنید، گاهی باید بمانید و تلاش کنید. با این حال، خاتمه ارتباطتان با مشاور، نباید چیز دشوار و دلهره آوری باشد.

اگر این ناسازگاری، تبدیل به مانع شده و یا فکر می‌کنید که طرح درمان تعیین شده مفید نیست، می‌توانید با مشاورتان درباره تغییر مشاور و یا تغییر روش درمان صحبت کنید.

دکتر روانشناس حرفه ای در تهران

هزینه مشاوره روانشناسی در تهران چقدر است؟

هزینه مشاوره روانشناسی معمولاً به دو شیوه تعیین می‌شود: شیوه اول قیمت تعیین شده برای هر جلسه مشاوره و شیوه دوم، قیمت تعیین شده برای یک پکیج مشاوره است که شامل تعدادی جلسه مشاوره است.

قیمت هر جلسه مشاوره توسط مشاور تعیین می‌شود و بر اساس متغیرهایی مانند تخصص مشاور، سطح تجربه، نوع خدمات ارائه شده و محل ارائه مشاوره تعیین می‌شود. برای مثال، مشاوران با تجربه بیشتر، معمولاً هزینه بیشتری دارند و همچنین هزینه مشاوره در منطقه ونک (به علت بالا بودن اجاره دفتر) از برخی مناطق دیگر تهران گران‌تر است.

در مورد پکیج‌های مشاوره نیز، قیمت‌ها بسیار متفاوت هستند و بسته به تعداد جلسات مشاوره، مدت زمان هر جلسه و سطح تخصص مشاور تعیین می‌شود. برای مثال، یک پکیج مشاوره ۵ جلسه ممکن است در مجموع ارزان‌تر باشد نسبت به خرید پنج جلسه جداگانه.

در کل، هزینه مشاوره بستگی به متغیرهای زیادی دارد و بهتر است با مشاوران مختلف ارتباط برقرار کرده و قیمت‌ها را مقایسه کنید تا بهترین هزینه برای بودجه خود را پیدا کنید.

بهترین دکتر روانشناس در تهران

تا اینجای کار سعی کردیم شما را با مراحل شناخت و تصمیم گیری درباره یک دکتر روانشناس خوب در تهران آشنا کنیم. دکتر حامد توکلی روانشناس بالینی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه مشاوره فردی، مشاوره قبل از ازدواج و کار و همینطور مشاوره طلاق و مشاوره خانواده از بهترین متخصصان و درمان‌گران این حوزه می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید با ارسال یک پیام در واتساپ دکتر توکلی برای رزرو وقت مشاوره اقدام کنید.

منشی دکتر توکلی در اسرع وقت به پیام شما پاسخ می‌دهند و در ادامه با توجه به چالشی که درگیر آن هستید، شما را راهنمایی می‌کنند. در صورت نیاز می‌توانید هم به صورت غیرحضوری و هم حضوری درخواست خود را ثبت کنید. ارتقای سلامت و رفاه روانی مراجعه‌کنندگان از اهداف اصلی این مجموعه می‌باشد.

مشاوران روانشناسی باید دارای مدرک تحصیلی در حوزه‌های روانشناسی باشند؛ علاوه بر آن مشاوران برای ارائه جلسات مشاوره باید مجوز قانونی نیز داشته باشند. به طور کل بهتر است قبل از رزرو جلسه از مدرک تحصیلی مشاور خود مطمئن شوید؛ زیرا در حال حاضر هم افراد با مدرک ارشد و هم دکتری در مراکز مشاوره فعالیت می‌کنند. پیشنهاد ما این است که از دکتر کمک بگیرید.

اکثر بیمه‌های سلامت در ایران، خدمات مشاوره روانشناختی و روانپزشکی را پوشش می‌دهند. با این حال، برخی از بیمه‌ها ممکن است برای خدمات مشاوره محدودیت‌هایی داشته باشند؛ مانند تعداد جلسات یا نوع خدماتی که پوشش داده می‌شود. بنابراین برای پاسخ به این سوال بهتر است با شرکت بیمه خود تماس بگیرید.

هر جلسه مشاوره باید در حدود 45 دقیقه باشد؛ در واقع کمتر و بیشتر از این مقدار مورد تایید بسیاری از انجمن‌ها و سازمان‌های امور روانشناسان نمی‌باشد. البته که در موارد خاص و بنا به نظر دکتر روانشناس، ممکن است جلسات 1 ساعت و نیم تا 2 ساعته هم برگزار شوند. 

مدت زمان مراجعه به روانشناس هم وابسته به مشکل شما می‌باشد؛ در اولین جلسه مشاوره، دکتر روانشناس به شما درباره مدت زمان مورد نیاز برای بهبود سلامت روان خود یا رابطه، اطلاعات کافی را می‌دهد.

بله؛ جهت رفاه حال مراجعه‌کنندگان محترم و همینطور در نظر گرفتن شرایط خاص امکان برگزاری جلسه به صورت غیرحضوری و تلفنی هم وجود دارد. تنها کافی‌ست به شماره واتسپ گفته‌شده پیام بفرستید تا منشی دکتر شما را راهنمایی کند.

No Content

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× رزرو نوبت آنلاین، تلفنی و حضوری